Mitt monster är tillbaka.

Hade en tanke en förhoppnig om att min endometrios smärta skulle varit bättre nu. Ok den är bättre men INTE som de ska. Jag på började min behandling med hormoner nu i Maj eftet ett svårt beslut att lägga ner att bli gravid. Jag var riktigt nöjd med mitt beslut de skulle bli så skönt att slippa denna smärta. Allt var bra under Maj -Juni och till mitten av Juli . SEN började smärtan och blödnigar komma igen.  Nu är jag snart tillbaka på ruta 1. Så typiskt då man fått börja arbetspröva och trivs så bra med detta. 

Image

Min Läkare är lite förbryllad över hur detta kan komma sig med att de är jobbigt. Allt var så bra förra gången jag hade behandling 2010….

Har nu mycket mera endometrios. Den har ju fått leva loppan i min kropp. Så kan vara svårare att få kontroll på Monstet som lever där inne. 

Ok är ju inte lika myckey på Akuten och kk Så lite ha de hjälpt. MEN Nu är jag på väg tillbaka till att få leva på sjukan. Detta påverkar min sambo med. Är glad över att han orkar med allt. Han måste verkligen älska mig. 

 

 

Lämna en kommentar