Tankar

Det är väldigt länge sedan jag skev något. Hade bara tappat lusten att skriva helt enkelt. Hela sommaren har gått den blev inte som planerat då min sambo blev sjuk. Även jag har haft en jobbig sommar med mycket endometrios ont.

Jag bestämde mig för att göra det bästa i min situation. njöt av denna 6 långa sommar värmen som kom i slutet av juni . badat mycket och umgåtts så mycket jag jag kunde med vänner och min älskade familj.

jag är fortfarande kvar vid Ledsagarservic. vill ut där i från.Less står och stampar på samma ställe. Inget händer med min jobb framtid. jag söker nytt med inget har hänt än. Funderar på att gå i skolan till nästa vår om inte min arbetssituation ser bättre ut.

Jag gillar verkligen mina arbetskamrater och mina vårdtagare men inte själva organisationen som är på jobbet .

Allt handlar om dessa jädrans pengar som ska ställ till det för oss. Tycker att kommunen lägger pengar på fel saker. Man få inte glömma de gamla.

I bland känns det som att man kan ställa upp alla över 75 som är sjuka eller av någon annan anledning inte kan bo själv på rad och skjuta dem. förlåt för grymheten men de glöms bort. inte bara dem utan de även de sjuka i vårt samhälle. 

De är ju val i år men känslan är bara bla ,bla, bla samma lovande men inget blir gjort. 

Lämna en kommentar